2015. december 18., péntek

Prológus

A nevem Martina Stoessel, de jobban szeretem, ha Tininek szólítanak. Csak nem rég léptem a sztárság felé vezető útra. Alig egy hónapja jelent meg első albumom, aminek a Siempre Brillarás címet adtam. Az albumon megtalálható dalok fejezik ki igazán azt, aki én vagyok. Most azonban szeretnék egy más világot látni. Szeretném még jobban érezni magamban a zenét, ehhez viszont el kell szakadjak, a szülőföldemtől Buenos Airestől, hogy egy új kalandnak vághassak neki, aminek a végén talán majd újra inspirációt kaphatok, a jövőm további részeinek a felépítésében. Biztos vagyok benne, hogy megtalálom az utamat, és sikerül felfedeznem magamban a tehetséget. Mert az álmom egészen egyszerű: Örökké ragyogni akarok!

3 megjegyzés:

  1. Fenomenális:)
    Igazi mestermű, imádom:))
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus*---*
    Nagyon siess:))

    VálaszTörlés
  3. Van a csajszinak életcélja,vannak álmai.Így kell ezt csinálni! Jól indul!😊

    VálaszTörlés