2016. április 27., szerda

10.rész Titok hátán titok

Jorge Blanco
Igen. Amit Facu mondott az a színtiszta igazság. csak egy hónapja derült ki, mikor a lábam és a karom kezdett egyre jobban fájni. Kiderült, hogy a csontomban van a rák. nem rossz mi? Eddig soha bele se mertem gondolni, hogy ilyen megtörténhet velem, erre tessék. Az orvos azt mondta, hogy kezelés nélkül, legfeljebb egy évem marad hátra. Közben persze borzasztó fájdalmaim is lesznek. De nem érdekel ez az egész, csak az, hogy minél előbb meg legyen az esküvőnk Martinaval. nem akarom, hogy még megtudja az igazat, különben nem marad mellettem.
- Facu nézd nem mondhatom még el neki ezt az egészet, mert nem értené meg.
- Már hogy ne értené. Ha szeret téged azután is melletted fog maradni.
- Nem érted, hogy nem fogom kezeltetni magamat? Melanie sem bírta a kezeléseket, és nem is segített rajta semmit. Sőt, csak rosszabb lett az állapota mint volt.
- Igen de Melanie már haldoklott, rajta már nem lehetett volna segíteni ezt te is pontosan tudod. Nem akarom, hogy becsapd Tinit, mert nem érdemli meg.
- Nem csapom be őt. Te ezt úgyse fogod megérteni. Ameddig ő boldog, addig minden a legnagyobb rendben. Szóval felejtsd el, hogy tudod ezt.
- Nem fogom elfelejteni. Jorge ultimátumot adok. Egy hetet kapsz, hogy elmond Tininek az igazat. Ha nem teszed meg, majd én elmondom neki.
- Ha a barátom vagy, akkor nem szólsz bele a döntéseimbe. Én döntöttem így, ezt neked el kell fogadnod. Ha továbbra is bele akarsz szólni az életembe, akkor félek nem lehetünk többet barátok - sarkon fordultam, majd a szobám felé indultam. Bármennyire is igaza van Facunak, akkor se mondok Tininek semmit sem. Mikor bementem, láttam, hogy Tini már mélyen alszik, ezért nem akartam felébreszteni. Befeküdtem mellé az ágyba és engem is elfogott az álom. Nem tudom meddig leszek képes eltitkolni ezt előle.
Martina Stoessel.
Másnap boldogan ébredtem fel. A tudat, hogy hamarosan Jorge felesége lehetek boldoggá tesz engem. Bár még senki sem tud erről az egészről. Félek ha apa meg Diego megtudják, azok ketten ki fogják szegény Jorgét csinálni, még az esküvő előtt. De engem kicsit sem érdekel, mert meg fogom őt védeni. Miután felkeltem, felöltöztem, megcsináltam a hajamat és kimentem a többiekhez, akik épp a hotel teraszán reggeliztek.
- Sziasztok! - köszöntem nekik, majd leültem.
- Jó reggelt Tini hogy vagy? - kérdezte Lodo fülig érő mosollyal az arcán.
- Jól köszi, úgy tűnik, hogy te is jól vagy. Csak nem a bátyámmal történt valami? - erre, ő csak sírva kirohant az erkélyről. Én semmit sem értettem, mire Cande vázolta a helyzetet.
- A bátyád egy tahó, jól megbántotta Lodot, csak azért, mert Lodo segíteni akart neki, hogy újra énekelhessen.
- Majd én beszélek vele. Srácok szeretnék bejelenteni valamit. Jorge megkérte a kezemet, és én igent mondtam neki - A srácoknak a szája is tátva maradt. Bevallom nem erre a reakcióra számítottam.
- Álljunk meg egy pillanatra. Szerintem megint hallucinálok. Mintha Tini azt mondta volna az előbb, hogy hozzá fog menni Blanco - hoz - Mechi vadul pislogni kezdett.
- Nem kedves barátnőm, nem csak álmodsz én tényleg férjhez fogok menni. Szóval ideje lesz venni neked egy koszorúslány ruhát - nevettem és átkaroltam a barátnőmet. A többiek is mind velem nevettek, Mechi pedig bosszúsan tette karba a kezét. Miután megreggeliztünk, úgy döntöttem ebszélek Diegoval, hogy felvilágosítsam arról, néha mennyire önző tud lenni. A hotel előtt meg is találtam, épp egy új dalon dolgozott. Kicsit közelebb mentem hozzá, hogy halhassam.
Mióta megláttalak téged,
azóta minden más.
Mert a szíved mindig bennem fog élni.
Mióta megláttalak Téged tudtam,
hogy nekem te voltál egyedül.
Az életem, az aki te vagy
és veled akarom mindezt átélni
mióta megláttalak téged.
- Nagyon klassz dal. Csak nem új? - kérdeztem tőle és leültem mellé.
- De igen új dal. Igazából Lodo ihlette meg, szóval nem lesz nehéz befejezni.
- Ugye tudod, hogy mennyire megbántottad? Ő csak segíteni akart neked, de te meg sem akartad őt hallgatni. Szóval a legjobb az lenne, ha ezt az egészet szépen megbeszélnétek.
- Látni sem akar engem. valahányszor, a közelébe mennék, ő elfut és nem hagyja, hogy bocsánatot kérjek.
- Ugyan már. A szerelem ilyen. ha az ember szerelmes, akkor néha kicsit bizonytalan az elején, szóval neked kell meggyőznöd, hogy folytassátok a kapcsolatotokat.
- Köszi húgi. Egyébként gratulálok az esküvődhöz!
- Te meg honnan tudsz erről? Ha Mechi - től, akkor tudod, hogy imád kitalálni totál valótlan dolgokat.
- Jorge elmondta. Hidd el engem nem zavar. Az apukáddal, már más lesz a helyzet, de majd beszélsz vele, és minden megoldódik. De most már megyek, és beszélek végre Lodoval. Köszi a tanácsot - adott egy puszit az arcomra, és már el is indult, hogy megkeresse Lodot.
Diego Domínguez
Az egész szállodát felkutattam Lodovica - ért, de sehol sem találtam meg. Szerintem csak bujkál előlem, pedig semmi oka sincs rá. már nagyon megbántam amit tettem és nagyon szeretném megbeszélni vele a dolgokat. Már kezdtem feladni, mikor az egyik növény mögött, megláttam, az egyik fekete hajtincsét, így nem volt nehéz kitalálnom, hol bujkál. Mikor észrevett engem, próbált elfutni, de én megállítottam.
- Lodovica várj egy kicsit! - kiáltottam, mire ő megfordult és a tekintetét a földre szegezte. mintha valami rosszat követett volna el, és most próbál bűnhődni érte.
- Diego tudom, hogy haragszol rám, de én csak azért tettem, mert fontos vagy nekem, csak segíteni akartam, nem pedig megbántani téged.
- Lodo hagyj engem szóhoz jutni kérlek!
- De ne haragudj, én nem akartam. Csak azért tettem, hogy újra énekelhess - észrevettem, hogy egy könnycsepp hull le a földre, én pedig szorosan magamhoz öleltem.
- Az isten szerelmére, már hogyan tudnék rád haragudni bármi miatt is. te vagy az a nő aki le akarom élni az életemet. Most először vagyok igazán szerelmes, és ezt semmiért sem dobnám el. Ha tudnád menyire boldog vagyok veled! - láttam, hogy a szemei már vörösek, és az egész arca tele volt könnyekkel. Szorosan bújt oda hozzám, én pedig még szorosabban öleltem át.
- Még soha senki nem mondott nekem ilyen szépet. Ha tudnád mennyit jelent ez nekem.
- Egyet jól jegyezz meg: Nem számít mi történik, nem számít ha távol is leszünk, majd egymástól, mert te vagy az a lány aki rabul ejtette a szívemet. 
- Köszönöm Diego, és nem akarok távol lenni tőled, mert az nagyon fájna. Amit mondtál az nagyon sokat jelent nekem. Igen rabul ejtettem a szívemet, és egyesítettem az enyémmel, szóval ketten egy szíven osztozunk, ami csakis egymásért dobog - én rámosolyogtam, majd megcsókoltam őt. Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen csodálatos lány van mellettem, és soha nem akarom elveszíteni
Martina Stoessel
Remélem Diego és Lodo ki fognak békülni. Elkezdtem írni egy új dalt, amit lassan be is fejezek. Remélem meg tudom, majd mutatni a srácoknak a dalt.
- Hagy van a világ legszebb menyasszonya? - kérdezte Jorge, és hátulról átölelt.
- Egész jól. na és mond csak, te hol jártál eddig?
- Igazából, a srácokkal úgy döntöttünk, hogy szervezzünk egy kis bulit csak nekünk, hogy megünnepeljük az eljegyzésünket.
- Értem, de szerintem Mechi nem fog ebbe belemenni.
- Szerintem vele nem lesz gond, épp valami mással van elfoglalva - kinéztem, a medencék felé és Mechi, épp el volt veszve, egy barna hajú fiú szemében. Kicsit közelebb mentem hozzájuk.
- Szóval azt mondod, hogy a neved Raul?
- Igen Raul Salzedo a nevem, és eredetileg táncos vagyok. Jorge kért meg, hogy segítsek neki, így kerültem ide. De nem gondoltam volna, hogy máris egy csinos lányba ütközök, mint amilyen te vagy.
- Hát persze, hiszen mindenki tudja, hogy milyen csodás vagyok,d e nekem mennem kell Saul, vagy Raul bárhogy is hívnak - Mechi megrázta előtte a haját, és már távozott is. Van egy olyan érzésem, hogy ezt a fiút látni fogjuk még.
- Nem akarod ezt elénekelni? - kérdezte Jorge és a kottámra pillantott.
- Még nincsen készen, szóval inkább nem próbálkoznék meg vele. Majd talán máskor.
- Én viszont most akarom hallani, szóval láss neki - szólt a többieknek, engem pedig feltuszkolt a színpadra. Én vettem egy mély levegőt, majd belekezdtem a dalba.
A láng a szemedben újjá született
Mindenki látni fogja amikor ég
Egy hang ha hiszel abban amit csinálsz
Ne hagyd abba ne hagyd abba 
Nem nem soha ne add fel
Amit a hang fog teljesíteni 
Bízz magadban, és akkor sikerülni fog
 Mindig  ragyogni fogsz
Mindig  ragyogni fogsz

Miután befejeztem a dalt, mindenki tapsolni kezdett. Ezt jó jelnek vettem. Remélem minél előbb sikerül az egész dalt befejeznem. Mivel este volt a buli, úgy döntöttem előtte lezuhanyzok, és felveszem a pizsamámat. Jorge azt mondta, a rám való tekintettel, mivel én kiskorú vagyok, ezért tart pizsama bulit. Igazából nem is bánom. Láttam, hogy Jorge már készülődik, amikor azonban meglátott engem, az arca komor lett.
- Tini el kell mondanom neked valamit! - kezdte volna el, de erre összecsuklottak a lábai, és a földre esett. Láttam, hogy valami nincs rendben, mert fogta a lábát, és a szeméből könnyek szöktek ki. Én csak álltam ott tehetetlenül, amíg végre kinyögtem az egyetlen értelmes mondatot:
- Jorge mi történik veled?
- Semmi, csak ma nem vagyok jó formában - próbált felállni, de a lábai nem engedelmeskedtek neki.
- Szerintem neked pihenésre van szükséged, a bulit majd megtartjuk máskor.
- Nem hagylak téged cserben, szóval ha lennél olyan kedves és segítenél, akkor fel is tudnék állni - felém nyújtotta a kezét, én pedig felhúztam őt a földről. Nem értettem az előbbi jelenetet. Azt meg végképp nem, hogy miért kell elhallgatni előttem azt, hogy miért esett össze. Inkább felvettem a pizsamámat, majd lementem a lányokhoz. Lodo épp a bátyámmal ölelkezett, először hozzájuk fordultam.
- Nagyon boldog vagyok, amiért ti ketten kibékültetek.
- Nem tudott volna sokáig megszökni előlem, mert úgyis megtaláltam volna - nevetett Diego és egy puszit nyomott a barátnője arcára. Lodo teljesen elvörösödött, látszott rajta mennyire zavarban volt. A buli nagyon jól kezdődött. A srácok zenéltek, pizzát ettünk, és felelsz vagy merszt játszottunk. Azonban este tíz óra körül, hangos morajra lettünk figyelmesek, majd az ajtón legalább 100 sikoltozó tinilány tört előre. Mivel mindegyik egyszerre beszélt, nem tudtuk kiszűrni, hogy mi történhetett.
- Alba tett a twitterre egy képet, hogy itt buliztok és Jorge is itt van - kiabált, az egyik lány, mire én mérgesen Alba felé néztem.
- Hoppá talán ezt nem kellett volna - a nagy ricsajra Jorge is lejött, akit felküldtem, hogy aludhasson egy kicsit.
- Mi a fene folyik itt, és honnan jöttek ide ezek a lányok? - kiabált rám.
- Alba kitett egy képet a twittere, amiben leírta, hogy hol van a buli, szóval vele kiabálj ne pedig velem.
- Ne haragudj szerelmem, nem akartam kiabálni veled, csak egyszerűen hangos a zene.
- Martina Alejandra Stoessel!!! - Ezer közül is felismertem a hang tulajdonosát.
- Apa, te mit keresel itt? - na most vagyunk csak igazán bajban.

7 megjegyzés:

  1. Aaaah mi???
    Jaaaj megint sikerült meglepned😂
    Belém folytottad a szót😍
    Vêgre jortini, meg dievica, minden tökéletes, erre Jorge rákos, és megjelenik Tini apja😞
    Ajánlom, hogy siess, mert... Kitalálok valamit😠😂😘

    VálaszTörlés
  2. Aaaah imádom,imádom❤
    Jorge...Jorgenak ne legyen baja!
    Imádoom nagyoon❤❤❤ Nagyoon siess!!

    VálaszTörlés
  3. Imádom*-*
    Jorge nehogy meghalljon!!😭
    Tini apja meg ne zavarjon már bele a képbe😂
    Nagyon jó lett, siess😊❤

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett Niki, siess vele!

    VálaszTörlés
  5. Ez nem igazság Jorgenak élnie kell! Imádtam nagyon siess!💞💗😘😍

    VálaszTörlés
  6. Mikor folytatod? Már nagyon várom
    <3

    VálaszTörlés
  7. Szegény Jorge,éppen hogy ki nem derült a titka Tini előtt. De egyszer úgy is meg kell tudnia,és biztos vagyok benne,hogy Tini nem fog kihátrálni a kapcsolatból,mert nagyon szereti Jorgét.

    VálaszTörlés